تحصیل سرا

مرجع دانلود کتاب های دبیرستانی , کنکوری و دانشگاهی با قیمت ارزان

تحصیل سرا

مرجع دانلود کتاب های دبیرستانی , کنکوری و دانشگاهی با قیمت ارزان

کتاب مفهوم و قرابت معنایی فارسی کنکور مینی میکرو طلایی گاج

سایت تحصیل سرا کتاب مفهوم و قرابت معنایی فارسی کنکور مینی میکرو طلایی گاج اماده کرده است.

اهمیت تناسب مفهومی (قلمرو فکری) در آزمون‌ سراسری، مولف این کتاب را برآن‌داشت تا مجموعه‌ای کامل و جامع در این زمینه ارائه دهد. هدف از گردآوری این کتاب این است که بین دانش‌آموزان و زبان فارسی، بیش از پیش الفتی ایجاد کند تا با درک درستی از مفهوم اشعار فارسی و دریافت تفکر و اندیشه‌ی شاعران فارسی‌زبان، هم التذاذ ادبی یافته و هم بتوانند گره از تست‌های دشوار قرابت معنایی باز کنند. این کتاب جامع، سه بخش را دربرمی‌گیرد. قسمت نخست آن به ضعف روخوانی داوطلبان پرداخته است؛ همان‌طور که می‌دانید یکی از مشکلات دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور در پاسخ‌گویی به تست‌های قرابت معنایی، ضعف روخوانی آن‌هاست. در این بخش ابتدا دانش‌آموز با چگونگی خوانش درست ابیات و سپس با تلفظ و کاربرد معنای صحیح واژه‌ها در شعر آشنا می‌شود. در بخش دوم مفاهیم پرتکرار کنکور سراسری شامل ادبیات غنایی-عاشقانه، غنایی-عارفانه و تعلیمی-حکمی همراه با توضیح مفهوم، شاهد مثال از شاعران، نمونه تست سراسری و پاسخ‌نامه‌ی تشریحی بیان شده است. اما بخش بی‌نظیر این کتاب، قسمت سوم آن است که به بررسی ابیات و عبارات کتب فارسی نظام جدید (فارسی دهم، یازدهم و دوازدهم) به صورت پایه به پایه و درس به درس پرداخته و در پایان هر فصل آزمون‌های جمع‌بندی (120 آزمون 5 تستی همراه با پاسخ تشریحی) جهت سنجش آموخته‌های داوطلبان طراحی شده است.

کتاب مفهوم و قرابت معنایی فارسی کنکور مینی میکرو طلایی گاج

فهرست مطالب کتاب مفهوم و قرابت معنایی فارسی کنکور مینی میکرو طلایی گاج

  • ارائه‌ی مباحث قرابت معنایی فارسی دهم، یازدهم و دوازدهم
  • مشترک کلیه‌ی رشته‌ها
  • ویژه‌ی جمع‌بندی و مرور سریع مطالب
  • آموزش خوانش درست شعر
  • ارائه‌ی قرابت‌های موضوعی (مفاهیم پرتکرار)
  • ارائه‌ی مفاهیم و قرابت‌های درس به درس 
  • همراه با 120 آزمون مبحثی با پاسخ تشریحی
  • استفاده از رنگ‌های متفاوت به‌منظور جداسازی مباحث
  • به دور از هر گونه مطالب اضافی
  • ارائه‌ی موضوعات هر کتاب به صورت تیپ‌بندی‌شده
  • ارائه‌ی حرفه‌ای‌ترین خلاصه‌برداری از مطالب درسی
  • دارای قطع رقعی و قابل حمل در همه‌ی شرایط برای مطالعه در هر زمان و مکان (استفاده از زمان‌های غیرمفید)

لینک دانلود:

http://tahsilsara.blog.ir/post/Concept-semantic-affinity

کتاب زمین شناسی جامع کنکور میکرو گاج

سایت تحصیل سرا کتاب زمین شناسی جامع کنکور میکرو گاج اماده کرده است.

اگر شما هم مایل هستید که در کنکور سراسری به‌راحتی تست‌های مربوط به زمین‌شناسی را پاسخ دهید، خواندن این کتاب برایتان ضروری است. سری کتاب‌های میکروطبقه‌بندی دارای درس‌نامه‌ و آموزش کامل نکات کنکوری، تست‌های فراوان تألیفی و سراسری به همراه پاسخ‌نامه‌ی تشریحی بوده که به شما برای کسب آمادگی لازم جهت شرکت در کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی، کمک شایانی می‌کند. کتاب پیش رو دربردارنده‌ی تمامی مباحث مندرج در زمین‌شناسی پایه‌ی یازدهم بوده که با توجه به ساختار کتاب درسی در هفت فصل چیده شده است. در هر فصل ابتدا درس‌نامه‌ی جامع بیان شده که با وفاداری به کتاب درسی تلاش شده تا همه‌ی مطالب پوشش مناسبی داشته باشد. مؤلف در این قسمت با توجه به تأثیر رنگ بر یادگیری مباحث و خسته نشدن چشم دانش‌آموزان هنگام مطالعه، کمال استفاده را از به‌کارگیری رنگ‌های مختلف برده است. همچنین مؤلف به‌منظور تثبیت مطالب در ذهن دانش‌آموزان بانک جامعی از پرسش‌‌های چهارگزینه‌ای را در کتاب پیش رو گنجانده است. در این بخش علاوه بر تست‌های تألیفی، تعدادی پرسش چهار‌گزینه‌ای از کنکور سراسری سالیان گذشته نیز مطرح شده است. جهت سهولت مطالعه، تست‌های هر فصل براساس مباحث اصلی طبقه‌بندی‌شده و شما می‌توانید پس از مطالعه هر مبحث به حل تست‌ بپردازید. این امکان برای داوطلبان گرامی وجود دارد که در قسمت پاسخ‌نامه‌ی تشریحی کتاب، از درستی جواب خود اطلاع یابند. همچنین در این بخش، برای برخی از تست‌ها علاوه بر بررسی پاسخ درست، سایر گزینه‌ها‌ نیز بررسی و علت نادرستی آن‌ها بیان شده است.

کتاب زمین شناسی جامع کنکور میکرو گاج


لینک دانلود:
http://tahsilsara.blog.ir/post/Plus-Accounts-Test

کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم

سایت تحصیل سرا کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم اماده کرده است.

مؤلفان مباحث کتاب پیش رو را با ارائه‌ی بخش «درس‌نامه» آغاز کرده‌اند. در قسمت آموزش این کتاب، در هر فصل خط به خط کتاب درسی، به‌صورت موشکافانه بررسی و تحلیل شده است. در این قسمت معانی تمامی اشعار و متن‌های کتاب درسی به همراه آرایه‌های ادبی به‌کاررفته در آن‌ها، همچنین قرابت معنایی که باهم دارند، بیان شده است. مؤلفان در ادامه، با ارائه‌ی حجم وسیع و متنوعی از سؤالات چهارگزینه‌ای، دانش‌آموزان را به چالش دعوت کرده و این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کنند تا دانسته‌های خود را بسنجند، نقاط ضعف خود را بشناسند و درصدد برطرف کردن آنان برآیند. تست‌های این قسمت در قالب سه قلمرو زبانی، ادبی و فکری آورده شده و همچنین در این بخش دو آزمون جامع برای ارزیابی نهایی گنجانده شده است. بخش آخر کتاب‌های «سیر تا پیاز» مجموعه‌ای کامل از نمونه سؤالات امتحانی ویژه‌ی آزمون‌های نوبت اول و نوبت دوم هر پایه‌ی تحصیلی است که اهمیت این امتحانات و تأثیر مستقیمی را که در کنکور سراسری دارد، خاطرنشان می‌کند. درواقع می‌توانید با تهیه‌ی این کتاب با یک تیر سه نشان زده و به‌صورت هم‌زمان مجموعه‌ای کامل از درس‌نامه‌های کاربردی، پرسش‌های تشریحی و همچنین بانکی از تست‌های ویژه را در اختیار داشته باشید.

کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم

فهرست مطالب کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم

  • بررسی خط به خط کتاب درسی همراه با معنی روان 
  • ارائه‌ی دانش‌های ادبی و زبانی متن کتاب و پاسخ به کارگاه متن‌پژوهی
  • ارائه‌ی ضمیمه‌‌ی کامل دانش‌های ادبی و دستور
  • ارائه‌ی 1189 پرسش چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی
  • ارائه‌ی تست‌های کنکور سراسری همراه با پاسخ
  • ارائه‌ی 1445 پرسش امتحانی طبقه‌بندی شده همراه با پاسخ تشریحی

لینک دانلود:

http://tahsilsara.blog.ir/post/Farsi-yazdahom-ser

کتاب سیر تا پیاز هندسه یازدهم

سایت تحصیل سرا کتاب سیر تا پیاز هندسه یازدهم اماده کرده است.

سری کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات بین‌المللی گاج، به خاطر پوشش صفر تا صد مطالب کتاب درسی و آموزش خط به خط آن، یکی از بهترین و کامل‌ترین سری کتاب‌های کمک‌آموزشی‌ است. این کتاب توسط مهندس محمدطاهر شعاعی در 200 صفحه گردآوری شده و توانسته‌ عنوان کامل‌ترین کتاب هندسه یازدهم را به خود اختصاص دهد. مؤلف در این کتاب به شرح مباحث هندسه یازدهم پرداخته‌ و به‌قدری تمامی مطالب را به‌طور کامل بیان کرده‌ و حتی ریز‌ترین جزئیات را موشکافی نموده که گویی دانش‌آموز دبیر را در کنار خود دارد. پس از فراگرفتن مباحث درسی، دانش‌آموز با تکیه بر بانک تست ارائه شده در این کتاب می‌تواند دانسته‌های خود را بسنجد و با نحوه‌ی طراحی تست از این مباحث آشنا شود. در این قسمت انواع مختلف تست اعم از سراسری و تألیفی، جهت پوشش کامل نکات بیان شده است. در بخش پایانی کتاب نیز به خاطر اهمیت امتحانات دی و خرداد و تأثیر آن در کنکور سراسری، نمونه سؤالات امتحانی هندسه یازدهم گنجانده شده است. برای تمامی پرسش‌های این کتاب، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی ذکر شده تا ابهامی برای دانش‌آموزان باقی نماند.

کتاب سیر تا پیاز هندسه یازدهم

فهرست مطالب کتاب سیر تا پیاز هندسه یازدهم

  • آموزش کامل مفاهیم کتاب درسی در 9 قسمت
  • ارائه‌ی 148 مثال و تست آموزشی همراه با پاسخ تشریحی
  • ارائه‌ی 415 پرسش‌ چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی
  • ارائه‌ی پرسش‌های چهار‌گزینه‌ای کنکور‌های سراسری داخل و خارج از کشور
  • مشخص نمودن تست‌های واجب و دشوار
  • ارائه‌ی 178 پرسش امتحانی طبقه‌بندی‌‌شده همراه با پاسخ تشریحی

لینک دانلود:

http://tahsilsara.blog.ir/post/Eleventh-Geometry-of-Garlic

کتاب عربی دهم میکرو گاج

سایت تحصیل سرا کتاب عربی دهم میکرو گاج اماده کرده است.

در ابتدای کتاب میکرو عربی دهم فصل‌های کتاب درسی با توجه به مباحث و شماره صفحات، مشخص شده است. مؤلف در کتاب پیش رو در آغاز هر درس به بیان قواعد دستوری آن درس پرداخته است. در گام بعدی به جهت تثبیت آموخته‌های دانش‌آموزان بانک تستی متنوع و گوناگون از مباحث مطرح شده را بیان کرده است. مؤلف در بخش جداگانه‌ای به ارائه و تشریح نکات ترجمه پرداخته، در این بخش ترجمه عبارات مهم متن درس، واژگان جدید، کلمات مترادف، کلمات متضاد و جمع‌های مکسر ارائه شده است. این امکان در اختیار دانش‌آموزان گرامی وجود دارد که پس از این مرحله با بررسی تست‌های مربوط به بخش ترجمه، آموخته‌های خود را بسنجند و با روش‌های طرح تست از این مباحث آشنا شوند.  همچنین به‌منظور زدودن ابهام از ذهن دانش‌آموزان برای تمامی پرسش‌های کتاب، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی بیان شده است. با اطمینان خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه‌ی کتاب‌های میکروطبقه‌بندی و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر هستید به هر نوع سؤال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید.

کتاب عربی دهم میکرو گاج

فهرست مطالب کتاب عربی دهم میکرو گاج

  • ارائه‌ی درس‌نامه‌های کامل و جامع
  • ارائه‌ی بیش از 1100 پرسش‌ چهارگزینه‌ای سنجشی
  • همراه با پاسخ‌های تشریحی و روان 
  • ویژه‌ی داوطلبان کنکور ریاضی و تجربی

لینک دانلود:

http://tahsilsara.blog.ir/post/Arabic-tenth-micro-2

کتاب سیر تا پیاز شیمی یازدهم گاج

سایت تحصیل سرا کتاب سیر تا پیاز شیمی یازدهم گاج اماده کرده است.

سری کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات بین‌المللی گاج، به خاطر پوشش صفر تا صد مطالب کتاب درسی و آموزش ساده و روان‌‌، یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین سری کتاب‌های کمک‌درسی است. این کتاب با همکاری مشترک آقایان اکبر فروزانفر و محمد‌حسین زینالی در 600 صفحه گردآوری‌ شده و توانسته عنوان کامل‌ترین کتاب شیمی یازدهم را به خود اختصاص دهد. مؤلفان در این کتاب به شرح مباحث شیمی یازدهم پرداخته‌اند و به‌قدری تمامی مطالب را به‌طور کامل بیان نموده‌اند و حتی ریز‌ترین جزئیات را موشکافی کرده‌اند که گویی دانش‌آموز دبیر را در کنار خود دارد. پس از فراگرفتن مباحث درسی، دانش‌آموز با تکیه بر بانک تست ارائه شده در این کتاب می‌تواند دانسته‌های خود را بسنجد و با نحوه‌ی طراحی تست از این مباحث آشنا شود. در بخش پایانی کتاب نیز به خاطر اهمیت امتحانات دی و خرداد و تأثیر آن در کنکور سراسری، نمونه سؤالات امتحانی شیمی یازدهم گنجانده شده است.

کتاب سیر تا پیاز شیمی یازدهم گاج

فهرست مطالب کتاب سیر تا پیاز شیمی یازدهم گاج

  • آموزش کامل مفاهیم کتاب درسی در 19 قسمت
  • ارائه‌ی 168 مثال و تست آموزشی همراه با پاسخ تشریحی
  • ارائه‌ی ایستگاه مرور درس با 615 سؤال از خط به خط کتاب درسی
  • ارائه‌ی 1197 پرسش چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی
  • ارائه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای کنکور‌‌های سراسری داخل و خارج از کشور
  • مشخص نمودن تست‌های واجب و دشوار 
  • ارائه‌ی تست‌های V.I.P ویژه‌ی دانش‌آموزان برتر
  • ارائه‌ی 206 پرسش امتحانی طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی

لینک دانلود: 

http://tahsilsara.blog.ir/post/Eleventh-Garlic-Chemistry

کتاب آزمون پلاس حسابان کنکور گاج

سایت تحصیل سرا کتاب آزمون پلاس حسابان کنکور گاج اماده کرده است.

کتاب آزمون پلاس "حسابان جامع کنکور" با همکاری مشترک علی منصف‌شکری و سجاد عظمتی در 88 صفحه گردآوری شده است. از دیگر ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: بررسی مباحث دهم، یازدهم و دوازدهم , ویژه‌ی جمع‌بندی و مرور سریع . متناسب با بودجه‌بندی کنکورهای آزمایشی , 2+30 آزمون (620 تست سراسری و تالیفی) , شماره صفحه و نام کتاب درسی در ابتدای هر آزمون , بررسی کامل گزینه‌ها و مهارت‌های حل سؤال در پاسخ‌نامه‌ی تشریحی , پیوست چند برگ Answer Sheet در پایان کتاب

کتاب آزمون پلاس حسابان کنکور گاج


لینک دانلود: 

http://tahsilsara.blog.ir/post/Plus-Geometry-Test

کتاب آزمون پلاس هندسه جامع کنکور گاج

سایت تحصیل سرا کتاب آزمون پلاس هندسه جامع کنکور گاج اماده کرده است.

داوطلبان عزیز کنکور، پس از مطالعه‌ی نکات و زدن تست‌های متنوع و گوناگون، نیازمند منبعی کارآمد برای دوران جمع‌بندی هستند که با تکیه بر آن بتوانند تمام آموخته‌های خود را در ماه‌های پیش از آزمون سراسری مرور کنند. منبعی که برای هر ریزموضوعی حداقل یک تست داشته باشد تا داوطلبان با بررسی آن، تسلط‌شان بر همه‌ی نکات کتاب درسی بیش از پیش گردد. انتشارات گاج نیز از این مهم، غافل نبوده است.به‌همین‌دلیل همواره تلاش کرده با تالیف کتاب‌های تستی و آزمون‌محور، پیشرفت داوطلبان را آسان‌تر نماید. سری کتاب‌های آزمون پلاس نیز یکی از همین گام‌های اساسی بوده که مورد استقبال داوطلبان کنکور سراسری واقع گردیده است.این کتاب دربردارنده‌ی مطالب هندسه دهم، یازدهم و دوازدهم بوده که با چیدمان پایه به پایه دسته‌بندی شده است. مولفان در آغاز هر آزمون، نام درس و شماره صفحه‌‌ای که تست‌ها (سراسری و تالیفی) از آن طرح شده، بیان کرده‌اند. شایان‌ذکر بوده که در پایان هر صفحه نیز جای کافی برای انجام محاسبات دانش‌آموزان برای رسیدن به پاسخ قرار داده شده است .مولفان در بخش پاسخ‌نامه‌ی تشریحی برای برخی از تست‌های موردنیاز چند روش حل بیان نموده‌‍‌اند. همچنین به‌منظور درج جواب‌های داوطلبان، چندین برگ Answer Sheet در پایان کتاب پیوست شده است. از دیگر امتیازات کتاب پیش رو می‌توان به استفاده‌ی کامل از رنگ‌های مختلف در بیان مطالب دانست که تاثیر به‌سزایی در عدم خستگی چشم و به‌خاطرسپاری نکات در حافظه‌ی بلندمدت افراد خواهند داشت.

کتاب آزمون پلاس هندسه جامع کنکور گاج

فهرست مطالب کتاب آزمون پلاس هندسه جامع کنکور گاج

  • بررسی مباحث ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی ریاضی
  • ویژه‌ی جمع‌بندی سریع
  • متناسب با بودجه‌بندی کنکورهای آزمایشی
  • ارائه‌ی 30 آزمون جامع با چیدمان پایه به پایه
  • ارائه‌ی پاسخ تشریحی برای تمامی سوالات
  • پیوست چند برگ Answer Sheet در پایان کتاب

لینک دانلود:

http://tahsilsara.blog.ir/post/Plus-Geometry-Test

کتاب تاریخ جامع کنکور میکرو گاج

سایت تحصیل سرا کتاب تاریخ جامع کنکور میکرو گاج اماده کرده است.

در این کتاب تلاش شده با استفاده از نمودارها و جداول متنوع به همراه تصاویر جذاب مطالعه این درس برای دانش‌آموزان آسان گردد. کتاب پیش رو دربردارنده‌ی تاریخ1، تاریخ2 و تاریخ3 بوده که به‌صورت پایه به پایه و درس به درس چیدمان شده است. مؤلفان در بخش درس‌نامه به‌منظور افزایش تسلط داوطلبان بر مباحث، به آموزش کامل مفاهیم و نکات این درس پرداخته‌اند. در گام بعدی دانش‌آموزان می‌بایست با بررسی بانک تست پربار این کتاب (تألیفی و سراسری) سطح دانش و اطلاعات خود را بسنجند، با نقاط ضعف و قوت خود بیش‌ازپیش آشنا شوند و درصدد برطرف کردن آن‌ها برآیند. تست‌های مندرج در این کتاب با توجه به نیاز داوطلبان، به سؤالات خط به خط، سؤالات مفهومی، سؤالات ترکیبی و سؤالات تصویری دسته‌بندی‌شده تا به‌صورت منسجم و طبقه‌بندی‌شده فرآیند یادگیری تکمیل گردد. شایان ذکر است که به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و در نتیجه پایین آمدن قیمت نهایی کتاب که باید دانش‌آموزان آن را پرداخت نمایند، بخش پاسخ‌نامه‌ی تشریحی حذف شده و داوطلبان گرامی می‌توانند از طریق اسکن QR کد مندرج در پشت جلد به فایل آن دسترسی داشته پیدا کنند و یا به پاسخ‌نامه‌ی کلیدی پیوست شده در پایان کتاب بسنده نمایند. با اطمینان‌خاطر می‌توان گفت پس از مطالعه‌ی کتاب‌های میکروطبقه‌بندی و سنجیدن نقاط ضعفتان قادر خواهید بود به هر نوع سؤال مرتبط با آن مبحث پاسخ دهید. کتاب "تاریخ جامع کنکور" سری میکروطبقه‌بندی، مجموعه‌ای کامل از تست و درس‌نامه است، چه از لحاظ تعداد (بیش از 2200) و چه از لحاظ آموزش.

کتاب تاریخ جامع کنکور میکرو گاج

فهرست مطالب کتاب تاریخ جامع کنکور میکرو گاج

  • ارائه‌ی مباحث تاریخ دهم، یازدهم و دوازدهم با چیدمان پایه به پایه و درس به درس
  • ارائه‌ی کامل مطالب درسی در قالب درس‌نامه‌های کاربردی
  • ارائه‌ی بیش از 2200 پرسش‌های چهارگزینه‌ای (تألیفی و سراسری)
  • طرح تست از تصاویر مهم کتاب درسی 
  • ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌ی کلیدی برای تمامی پرسش‌ها
  • دسترسی به پاسخ‌نامه‌ی تشریحی از طریق اسکن QR کد مندرج در پشت جلد
  • همراه با تست‌های کنکور سراسری 99

لینک دانلود:

http://tahsilsara.blog.ir/post/Comprehensive-history-2

کتاب آزمون پلاس ادبیات فارسی جامع کنکور گاج

سایت تحصیل سرا کتاب آزمون پلاس ادبیات فارسی جامع کنکور گاج اماده کرده است.

در این کتاب، پرسش‌ها کاملا منطبق بر آزمون‌های سراسری‌اند و امکان طرح آن‌ها در کنکورهای آتی بسیار زیاد است؛ زیرا با نگاهی فراتر از ساختار سؤالات کنکور و ارزیابی ساختار تست‌های سایر دروس دفترچه کنکور اعم از دروس اختصاصی و عمومی طرح شده‌اند. برنامه سازمان‌دهی شده آزمون‌ها به نحوی است که با دسته‌بندی مناسبی از مباحث مختلف کتاب درسی و تیپ‌های مختلف سؤالات، آزمون‌های تخصصی متعددی را ارائه می‌دهد. زمان اختصاص داده شده به هر آزمون، تایم پیشنهادی مؤلف است که براساس زمان استاندارد آزمون سراسری سنجیده شده و توصیه می‌گردد که تا جای ممکن سرعت عمل خود را در عین دقت کافی، بالا ببرید و پاسخ‌دهی به سؤالات را در چنین بازه‌ی زمانی معقولی از هم‌اکنون تمرین کنید. در کنار هر پاسخ نیز زمانی بر حسب ثانیه درج شده که نشان‌دهنده‌ی ماکزیمم زمانی است که مجازید به آن تست اختصاص دهید. همچنین مولف، برای تمامی پرسش‌های این کتاب، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی ارائه نموده و حتی سایر گزینه‌های نادرست را نیز (در تست‌های مورد نیاز) بررسی و واکاوی کرده است.

کتاب آزمون پلاس ادبیات فارسی جامع کنکور گاج

لینک دانلود: 

http://tahsilsara.blog.ir/post/Literature-Plus-Test